Obiecte pierdute

Posted: 21/03/2011 in volum de aberatii

Mi-e dor sa dorm. Sa fac asta constant. In fiecare zi, ora, minut, secunda… Si fac asta in fiecare zi, ora… Nu-i de ajuns. Ar vrea sa pot dormi in afara spatiului si timpului. Cumplit de complicat. Ma gandesc ca moartea nu-i o solutie. As putea sa incerc. Ce am de pierdut? Totul. Nu exista cale de intoarcere. In zadar se cauta solutii. Procesul e ireversibil. Asa e bine sa si ramana. Ai dreptul la o singura incercare. Problema e: exista si posibilitatea sa castigi? O sa stiu numai dupa ce am pierdut.

Pierderile sunt pasiunea mea.

Pierdut identitate. O declar nula. Cine o gaseste, poate sa o calce in picioare. Oricum nu-mi folosea la nimic.

Pierdut personalitate. O declar nula. Temperamentul e ereditar, deci nu poti face transplant de temperament. Caracterul e dobandit. S-ar putea sa fie transmisibil. Ai putea incerca. Nu te sfatuiesc. Sunt o persoana fara caracter.

Pierdut memorie. O declar nula. Cine o gaseste, sa scape cat mai repede de ea. Se poate folosi doar pe post de praf de stranutat. E imbacsita de idei ce provoaca alergii.

Pierdut viata. Nu o declar nula, pentru ca a fost a mea si va ramane a mea indiferent de circumstante, chiar daca va lua o alta forma. Simti mirosul de suflet ars? E mirosul ei natural. O parte din mine. Fiecare suflet miroase in felul lui, la fel cum fiecare floare are mireasma ei.

Comentarii
  1. eumiealmeu spune:

    interesant… sună foarte bine, dar îmi dau seama că pe de interesantă pare „intriga” pe atât de dificil este să fii în mijlocul ei…

    • feedonmusic spune:

      Mda… Asa simt eu uneori… Am tendinta sa analizez totul prin lupa si intotdeauna vad partea goala a paharului prima data. Principalul subiect de analiza sub lupa sunt eu in relatie cu „realitatea” si rezultatul acestei operatiuni este, de obicei, o criza de identitate… Apoi vad si partea plina a paharului 🙂

  2. teo spune:

    Adanc… Vine si primavara – sa speram (speranta schimba ceva?) ca vom avea parte de miresme cat mai frumoase. Iti trimit o imbratisare.

    • feedonmusic spune:

      Miresme de praf :). Asta a adus la Cluj primavara pana acum, dar sa speram sa o sa se schimbe lucrurile. Oricum mie imi place toamna.
      Multumesc de vizita. Sper sa te prind intr-o zi la telefon sa mai povestim. Pana una-alta eu blogaresc :).

Lasă un comentariu